Friday, October 16, 2009

Kejayaan kami...

Entry ni aku masuk kan bukan utk bermegah-megah

ngan korang semua..

tapi ni lah yg aku nak bg tau..

 terimalah korang bahwe hakikatnye dan

akhirnya kami berjaya jugak utk

merealisasikan impian boss kami utk mencapai target

4000 ke atas...




aku pun tak sangke kemunculan ms peggy pd hari

hari ape ntah lupe la... adalah tuk meraikan kitorang...

seronoknye... kek coklat yg dlm nye ade pisang

memang marvelouse... rase bangge skejap

apabile kerja kitorang dah kesusah payahan..

dan kepenatan kitorang dihargai jugak...

walau pun dengan sebijik kek jer...




memandangkan kitorang yg giler glamour ni semua

nak bergambar.. terpakse la ms peggy yg tolong

capture picture ni.. he he he he....




arrghh... tak besh nye...

nampaknye aku la yg paling r*n**h

diantare korang korang semua...

abg botak dibelakang tu tersenyum riang kerane

die sorang teruna kt picture ni...




dan ini adelah diantara yg terpaling giler glamour...

sesape pun tak bleh lawan keglamouran nye...

kih..kih..kih...

semoga dengan ini aku harap korang2

pun dapat buat yg terbaik...

dan dapat mencapai target2 yg boss kite bagi...

------:)))))-----

1 comments:

hudadida said...

waahh..
tahniah3..
keep it up! ;)